Dag 2 in Bryce

20 september 2023 - Panguitch, Utah, Verenigde Staten

Goedemorgen,

We waren vanochtend al om half negen in het park. We wilden een wat langere route
gaan lopen, de Fairyland trail. Deze is best pittig met 500 meter hoogteverschil en 13 km lengte.
Eerst nog even een broodje Subway gehaald. Er zit er een vlak voor de ingang van het park.

Eerste etappe gaat naar Tower Bridge, een rots in de vorm van de…die dus in Londen.
Dat is ongeveer 2,5 km en alleen maar omlaag. Hier hebben we ons opgesplitst.
Isabel dezelfde weg terug naar boven en Etienne heeft de hele trail gelopen.
Isabel was na ongeveer een uur weer boven, Etienne heeft in totaal 4 uur over de route gedaan.

Bryce Canyon

Isabel heeft lekker in de🌞gezeten, want het was lekker weer. Begon later wel erg hard te waaien.
De trail was verder weer geweldig met om elke bocht weer de mooiste uitzichten.
Ook vandaag weer veel foto’s geschoten.
Probleem hier is dat je gewoon niet weet waar je moet kijken😊

Bryce Canyon

De rest van de dag weinig gedaan. Bij het hotel nog even geprobeerd foto’s te uploaden,
maar dat lukte weer niet. Internet te traag.

Weer gegeten in Panguitch en gelukkig was het internet bij het restaurant daar lekker snel, dus
daar de foto’s/video ge-upload. Gisteren ook gedaan, bij een ander restaurant.

Hieronder het uitzicht vanuit onze kamer.

Uitzicht hotel bij BryceUitzicht hotel bij Bryce

Morgen alweer onze laatste dag in Bryce.

Het was weer een koude start, maar in de loop van de dag 23 graden.
Gewandeld: 15 km
Gereden: 84 km

Tot morgen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marianne:
    21 september 2023
    Wat een geweldige vakantie hebben jullie.
  2. Bert & Madelon:
    21 september 2023
    Prachtige foto’s weer en knap van Etienne om de hele trail te lopen. Ik heb die ook eens gedaan in de 5 keer dat ik in Bryce was. Zelfs een keer met sneeuw, wat het park een uitdaging maakt. Meest opvallend vond ik steeds het gekleurde ‘suikergoed’ onder aan de rotsformaties, het gevolg van de enorme erosie.
  3. Axel:
    21 september 2023
    Wat is het daar idioot mooi...