The end

2 oktober 2023 - Haarlem, Nederland

Hallo daar,

zoals gezegd, nog even een afsluitend berichtje.
We zijn weer een paar dagen thuis en aan het werk.

Laatste ochtend in Las Vegas weer een heftig ontbijtbuffet gedaan bij het Excalibur.
De koffers hadden we de vorige avond al grotendeels ingepakt,
zodat alleen de laatste spullen er nog in moesten.

Elektronisch uitgecheckt, spullen naar de auto en onderweg naar het vliegveld nog een rondje Strip gereden.
Daar ging alles weer soepel en we waren in no time door alle checks. Het wachten was begonnen.
Vlucht vertrok ook op tijd en tien uur later stonden we weer op Schiphol.

Thuis proberen wakker te blijven door meteen alles uit te pakken en zoveel mogelijk op te ruimen.
Na 28 uur op, rond 9 uur naar bed en ging het licht uit.

Wij hebben genoten van alle plaatsen die we bezocht hebben en we hopen dat jullie ook hebben genoten
en een beeld hebben gekregen.

Ongeveer 150 km gewandeld.
We hebben 4450 km gereden en 282 liter benzine getankt.
Bezochte staten: Nevada, Idaho, Montana, Wyoming, Utah, Colorado en Arizona.