Van Santa Fe naar Albuquerque

25 september 2019 - Albuquerque, New Mexico, Verenigde Staten

Hi there,

Op ons gemak richting Albuquerque vertrokken, is tenslotte maar een uurtje rijden.
En als je Albuquerque een paar keer hebt ingetikt gaat het vrijwel automatisch 😊

Anyway, eerst naar ons volgende hotel gereden en ondanks dat we erg vroeg waren konden
we al inchecken en de spullen op de kamer droppen. Lekker makkelijk.

Hotel heeft ook een shuttle naar het centrum van de stad, dus die konden we ook meteen
meepakken. We zijn in Albuquerque Old Town afgezet en daar hebben we wat rondgekeken.
Is leuk om te zien met de adobe stijl gebouwen, maar het is alleen maar souvenir gedoe, restaurants
en het sterft van de kunstgalleries. Niet helemaal ons ding. Maar nogmaals, het ziet er leuk uit.

Albuquerque, Old Town

Vanuit Old Town zijn we lopend naar Downtown gegaan. Dit is het huidige centrum van de stad
en het zakelijke district. Ook zit hier een groot conferentie centrum. Door het centrum loopt
Central Avenue en dit is onderdeel van de beroemde Route 66.
Wij hadden het eigenlijk snel gezien. Niet onze stad. Geen probleem verder hoor, we hebben
ons prima vermaakt, mede door het prachtige weer.

's Avonds bij ONiell's Irish pub gegeten (spelling klopt) en dat was erg goed en gezellig.

?? Ierse pub met viltjes van NL biermerk

Het was vandaag 29 graden met een strak blauwe lucht.
Gewandeld: 9 km
Gereden: 111 km

Morgen een langere rit naar Las Cruces, helemaal in het zuiden van New Mexico.

Trek je regenpak aan en zet je zuidwester op vandaag☔️

1. Marcella:
    26 september 2019
    Hoi hoi,
    Wat een mooie reis zijn jullie weer aan het maken !
    En zo lekker om de dag te beginnen met een lekkere bak koffie en even weg te dromen met jullie foto's en verhalen
    Geniet van het mooie weer (hier is de herfst begonnen....)
    Hele dikke knuffel,
    X-Marcella