Sedona, dag 3

2 oktober 2019 - Sedona, Arizona, Verenigde Staten

Good morning campers!

Derde en laatste dag in het mooie Sedona. Ook voor vandaag staat weer een wandeling op
het programma. Weer even wat later opgestaan en naar de trailhead vertrokken van de
Mescal Trail, die verderop overgaat in de Devil's Bridge Trail.
En de Devil's Bridge was het doel. Dit is een natuurlijke brug, die uiteraard op een lastig
te bereiken plek ligt. Vooral het laatste stuk gaat erg steil omhoog en kost best wel wat tijd.

Sedona, Devil's Bridge

De brug is 17 meter hoog, 14 meter lang en 1,5 meter breed. Lijkt niet zoveel, maar als je
er staat is ie best groot. Mooie ligging en mooi uitzicht daar.
Ook dit was weer een mooie wandeling. We hadden eigenlijk nog een tweede op de planning
staan, maar deze duurde langer dan verwacht.

De rest van de middag relaxed doorgebracht. Beetje in het zwembad (ik) en de hottub (Isabel) gelegen.
Ook lekker.😀

Vanavond nog een keer bij PJ's gegeten en daar was live muziek van Eric Williams & the Cruisers.
Band met een gemiddelde leeftijd van 65+, maar erg leuke muziek.

Morgen verlaten we Sedona om naar de laatste bestemming te gaan.😢
Maar dat is dan wel Las Vegas! En dat is dan wel weer leuk!😎
Het is ook de langste rit van de vakantie, bijna 500 km.

Als jullie niets meer horen hebben we meteen ergens een Jackpot gewonnen! $$

Het was vandaag max. 32 graden.