Salt Lake City, Utah

14 september 2019 - Salt Lake City, Utah, Verenigde Staten

Goedemorgen allemaal,

Vandaag een rustig bijkomdagje in Salt Lake City.
Na het ontbijt de koffers omgepakt, zodat we steeds maar een koffer mee het hotel in hoeven te nemen
en vervolgens naar de stad gereden. Hier kun je gewoon voor 8 dollar per dag je auto parkeren.

We hebben trouwens een Nissan Maxima, gratis upgrade omdat de gereserveerde klasse er niet was.
Voor de liefhebbers: 3.5 ltr V6 met 300 pk.

We zijn door de stad gelopen en via Temple Square (hoofdkwartier van de Mormonen) naar de Utah State Capitol
gegaan. Dat is ook nogal een klimmetje. State Capitol is vergelijkbaar met ons provincie huis, de regering van
de staat "zit" daar te regeren en te vergaderen en zo. Mooi en indrukwekkend groot gebouw hier in Salt Lake City,
waar je gewoon naar binnen kunt lopen en rondkijken.

Utah State House

Na nog wat omzwervingen bij Squatters Brewery & Pub gegeten en een lekker biertje gedronken. Deze kenden
we nog van de vorige keer en dit jaar bestaan ze 30 jaar. Leuk he.

Morgen gaan we naar Moab, waar we twee hele dagen blijven.