Laatste dag in Las Vegas

25 september 2023 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

In slow motion vertrokken en bij Subway ons ontbijt genuttigd.
De Strip helemaal afgelopen tot aan Wynn hotel en vanuit daar achter de Strip
naar de Sphere gegaan. Intussen was de 30 graden bereikt. Prima temperatuur
voor een stevige wandeling.

De Sphere is een bol (uiteraard) en enorm groot. 112 meter hoog en 157 meter breed.
De buitenkant is het grootste LED scherm ter wereld met 54000 m2.
Binnen is een zaal voor 19000 man en ook weer een enorm LED scherm met 16k resolutie.
Uiteraard ook een enorme geluidsinstallatie met de modernste technieken.
Kosten: 2,3 miljard dollar. Benieuwd wat een kaartje gaat kosten. Hiervan ook nog een filmpje geplaatst.

Las Vegas, The Sphere

Nog bij een aantal andere hotels naar binnen geweest en verder niet heel veel meer
gedaan.

Op de strip zijn de voorbereidingen voor de F1 GP die vanaf 16 november plaats vindt volop bezig.
Deels hangt er al verlichting (race is in de avond) langs het parcours, maar ze moeten nog best opschieten.
Ook zijn delen van de baan nog helemaal niet klaar.
Er moeten ook nog overal tijdelijke tribunes worden geplaatst, maar die staan nog nergens.
Genoeg te doen nog.
Zoals gezegd kun je de Bellagio fonteinen niet meer goed zien omdat alles daar is afgezet
om tribunes neer te zetten.

Las Vegas, voorbereiden op F1

Vandaag waren de weekend bezoekers weer weg, waardoor het veel rustiger was.
Kun je tenminste overal normaal lopen.

We zijn ingecheckt bij de KLM en de koffers zijn voor 95% ingepakt.
Morgen nog een uitgebreid ontbijt bij Excalibur, dan de auto aftanken en op
ons gemak richting Harry Reid International Airport.
Dan hopen we woensdagochtend weer op Schiphol te staan.

Thuis zullen we nog even een afsluitend verhaaltje plaatsen.

Alvast dank voor het meereizen!

Fijne dinsdag allemaal.

Temperatuur vandaag was 33 graden met een strak blauwe lucht🌞
Gewandeld 24 km.

1. Jan:
    26 september 2023
    Wat een mooie vakantie hebben jullie.
    Heel erg leuk om jullie te volgen met de mooie foto's en verhalen en wens jullie een fijne terug reis.
    Groetjes Jan.
  2. Bert & Madelon:
    26 september 2023
    Was erg leuk om jullie vakantie op deze manier mee te beleven. Wat een prachtige reis! Een hele goede terugvlucht gewenst en tot gauw!
  3. Marianne:
    Als of je zelf mee was ,leuk om jullie zo te volgen.goede vlucht naar huis en tot woensdag.
  4. Marcella:
    26 september 2023
    Wederom een prachtige vakantie ! Geniet nog maar van het warme weer, hier is het iets koeler ☺
    Goede vlucht xxx
  5. Henny Thesing:
    26 september 2023
    Leuk dat jullie de vakantie met ons hebben gedeeld. Waren weer spectaculaire foto’s bij.