Grand Teton National Park

15 september 2023 - Jackson, Wyoming, Verenigde Staten

Goedemorgen vanuit Jackson.

Website was gisteren helaas offline toen wij ons verhaal wilden plaatsen,
dus vandaag wel twee verhalen! Wat een verwennerij 🤪

Na een standaard ontbijt met pancakes , muffins en toast gingen we naar Grand Teton.
Was een half uurtje rijden.
Daar eerst naar het visitor center gegaan om wat informatie te krijgen.

Grand Teton

We wilden een wandelroute doen, maar dan wel een die soort van veilig is.
Veilig ivm beren. Je moet eigenlijk berenspray bij je hebben op elke wandeling hier.
De route die we nu hebben gelopen is best wel druk, maar dat betekent wel dat er genoeg mensen lopen die wel spray bij zich hebben. Verder geen beer gezien hoor.

Grand Teton

Ongeveer drie uur gelopen met als decor de Tetons. Heel mooi gebied hier. Was ook best nog wel wat hoogteverschil, wat goed te merken was. Nog niet helemaal aan de hoogte gewend.
Je zit hier continu boven de 2000 meter.

De rest van de dag naar verschillende uitzichtpunten en zo geweest. Alles weer heel mooi, maar niet om veel over te schrijven.

Grand Teton

Morgen gaan we naar Vernal in Utah, de vijfde staat deze vakantie.

Het was vandaag zonnig met maximaal 24 graden.