Op weg naar Moab

15 september 2019 - Moab, Utah, Verenigde Staten

Hi there,

Vandaag een lekker stuk gereden, maar eerst langs een Walmart Supercenter om wat boodschappen te doen.
Walmart Supercenters heten niet voor niets zo. Denk aan de grootste supermarkt die je ooit hebt gezien
en doe dat maal 10. Ze hebben daar alles van standaard supermarkt dingen tot meubelen, elektronica, kleding.
Je kunt het zo gek niet opnoemen. De kaasbollen van de foto zijn niet gekocht hoor, paste niet in de auto.

Eerst een stuk snelweg om bij Salt Lake City weg te komen en daarna via binnendoor wegen naar Moab.
We waren rond half vier in het hotel en hebben een rondje door het dorp gelopen.
Eten bij een oude bekende, de Moab Brewery. Nog steeds goed eten voor een prima prijs.

Lopen we na het eten terug naar het hotel, komen we een Opel tegen. In prima staat en
een bijzondere uitvoering: Opel Kadett L Kiemen Coupe Rallye uit 1967.

Morgen gaan we naar Arches National Park om een paar wandelingen te doen. We willen in ieder geval naar de
Delicate Arch lopen en daarna zien we wel waar het niet te druk is.

Het was wat bewolkt vandaag en in Moab stond net geen storm.

Temperatuur: 31 graden
Gewandeld: 5 km
Gereden: 386 km

See y'all tomorrow

1. Jan:
    Hoi Isabel en Etienne,

Dit is geen verkeerde start van jullie vakantie, heel herkenbaar, mooi en altijd leuk.
    Veel plezier morgen in Arches National Park.
  2. Joyce Steffens:
    Kaasbollen😂😋
  3. Adrie:
    16 september 2019
    Heel herkenbaar Moab Brewery. Was de kip nog steeds zo lekker?
    Veel wandelplezier.
  4. Isabel:
    17 september 2019
    Nog steeds lekkere kip
  5. Patricia:
    16 september 2019
    Hey daar heeft Bert een mooie kano route gedaan😃 200km haha. Tot einde Green Rover. Echt een aanrader😉