Van Moab naar Ouray, Colorado

18 september 2019 - Ouray, Colorado, Verenigde Staten

Good morning folks,

Vanochtend eerst maar even tanken. Nog niet echt nodig, maar effe checken wat er nog in zit.
Dan komen we verder niet voor verassingen te staan. Ging 47 liter in en er kan max 68 liter
in. Geen probleem dus, weten we ook weer.

Net ten noorden van Moab kun je highway 128 op om niet via de snelweg te gaan. Dit is een
fantastische weg en lijkt een soort mini Grand Canyon. Daarna een klein stukje snelweg,
dat kan niet anders , en verder via alleen maar "scenic byways", dus toeristische routes.

Langs Hwy 128

In Colorado was dat highway 141 en 145. Prachtig! En vrijwel geen verkeer. In onze richting
5 auto's tegengekomen en dat op een afstand van zo'n 200 km.

Als je dan Ouray binnenrijdt zie je echt zo'n filmdecor voor je. De tijd staat hier even stil, met
allemaal gebouwen van rond 1900. Tel daarbij op het prachtige decor van de Rock Mountains
en het plaatje is compleet. Leuk hotel ook hier, dus dat gaat allemaal we lukken morgen.
Ouray staat bekend als het Zwitserland van Amerika.

Ouray, Colorado

Oh ja, met Isabel's voet gaat het naar omstandigheden goed. Lopen lukt, dus morgen nog
even geen heftige beklimmingen, maar een rustig rondje om Ouray.

Temperatuur in Ouray zo'n 23 graden
Niet gewandeld
Gereden: 437 km

1. Patricia:
    19 september 2019
    Wat prachtig zeg😍😍
  2. Jan:
    19 september 2019
    Een mooie rit en weer een mooi plaatsje uitgezocht, hoop voor jullie dat Isabel haar voet langzaam weer normaal zal kunnen gebruiken.
  3. Helmie:
    20 september 2019