Op naar Las Vegas

3 oktober 2019 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Good morning!

Vanochtend het mooie Sedona verlaten en koers gezet naar onze laatste bestemming.

Las Vegas dus.

Als eerste na aankomst naar het outlet center om te zien of er nog wat te halen viel.
En dat was er, dus ook dat bezoek was weer geslaagd.
Daarna naar het hotel en ingecheckt. Ging zomaar erg vlot en we hadden binnen
tien minuten onze kamersleutel. We zitten op de 24e verdieping met de kamer helemaal
aan het eind van de gang. Dat is toch gauw elke keer 100 meter....Wel uitzicht op het Luxor.

Klein rondje Strip gedaan en het viel al snel op dat er weer best veel veranderd was sinds
de vorige keer dat we hier waren in maart vorig jaar. En er wordt nog steeds veel ver- en gebouwd.

Prima weer, om 11 uur 's avonds gewoon nog in je t-shirt buiten lopen.

Vandaag even geen foto's, dat duurt me nu te lang. Het is inmiddels 00:45.
In Las Vegas wordt het nooit vroeg.😉

Het was vandaag weer een mooie zonnige dag met 32 graden.
Gewandeld: 7 km.
Gereden: 491 km.

Tot morgen weer.

1. Jan:
    4 oktober 2019
    Fijn dat jullie in Las Vegas zijn aangekomen, het is en blijft altijd weer een hele aparte belevenis en verrassing wat er nu weer is veranderd.
    Die 100 meter naar jullie kamer is toch een fluitje van een cent voor jullie na de vele kilometers welke jullie al in de benen hebben.
    En als jullie een gokje gaan wagen, hoop ik dat ik even niets van jullie hoor omdat de klapper bij jullie is gevallen.
    Veel plezier en geluk de laatste dagen.
  2. Adrie:
    4 oktober 2019
    Heel veel geluk in Las Vegas en geniet nog maar even van het mooie weer, hier in Nederland is het vandaag, vrijdag dus maar 9 graden en de hele dag regen.