Arches National Park

16 september 2019 - Moab, Utah, Verenigde Staten

Goedemorgen,

Vanochtend ontbijt in het hotel. Bij de Subway een broodje gehaald voor de lunch en naar Arches N.P
vertrokken. Klinkt ver weg, maar ligt slechts een paar kilometer buiten Moab.

Meteen doorgereden naar de parkeerplaats voor de Delicate Arch Trail. Mooie wandelroute die naar
het symbool van de staat Utah leidt, de Delicate Arch.

Delicate Arch, Arches NP

Route is niet heel lang, maar pakt behoorlijk wat hoogtemeters. We waren trouwens niet de enigen
die naar de Arch gingen. Boven was het best wel druk en iedereen wil met de boog op de foto.
Het uitzicht daar is dan ook fantastisch. Komt ook door de verschillende kleuren in de rotsen.
Al met al ongeveer 3 uur bezig geweest en dat bij een temperatuurtje van 31 graden.
Maar terug bij de auto lag daar een heerlijk Subway broodje op ons te wachten.

De rest van het park ook nog doorgereden en hier en daar gestopt voor de fotomomenten.

Terug in het hotel lekker even het zwembad ingedoken.

Zoals gezegd was het 31 graden.